Friday, 30 November 2012

Tengo la camisa blanca


Hola! feliz Viernes ! quería postear este outfit , la camisa la compré en una tienda vintage y me encanto el modelo y el precio! mi hermano que llego de Venezuela me regalo este bolso de Prada que amoooo con locura!

 Voy de salida al museo con mi familia que esta de visita aqui en Washington...Feliz fin de semana!

Hello I'ts Friday! I wanted to show you this outfit , I bought this shirt in a vintage store and I love the price & style of this shirt, my borther arrived from Venezuela and he gave me this lovely Prada bag is sooooo beautiful!

I have to go now I'm going to the museum with my family, they are visiting Washington DC , have a nice weekend




















Camisa: Vintage
Tights: H&M
Boots: Ecco
Sunglasses: Amazon
Bag: Prada (vintage)
Ring: Laila Rowe




No comments: