Monday, 22 October 2012

Feel the Vive

  Me encanta el Otoño  es una de mis estaciones favoritas, e inspirada por los colores de dicha estación compré este short en Fossil y lo combiné con este sweater de Maria Cornejo que me regalo mi suegra el Diciembre pasado,para mi es chic y cómodo, me gusta experimentar con la ropa y este look particularmente me gusto..que piensan ustedes?


I love autumn , It's my favourite season of the year,and as I was inspired by the colours of this season, I bought these shorts by Fossil. The top I'm wearing is by Marija Cornejo that my mother-in-law gave to me last December. I think this outfit looks chic and  it is very comfortable. I like to experiment with different clothes and I really like the result.  What do you think?











Short: Fossil
Sweter: Maria Cornejo
Tights: H&M
Boots: Guess

xx




1 comment:

lorenared said...

Excelente combinación andre, el print navajo del short es muy lindo, me encanto tu look de otoño
XD