Saturday, 22 September 2012

I'm back!





                         Top: Thrift Store, Jeans: Old Navy,Bag: Forever21, Shoes:Converse
                                                                    
      Hola, he estado tan ocupada , me mude a un nuevo apartamento , es perfecto! mientras les muestro este top de flores que compre en Mustardseed , una tienda de segunda que tiene cosas bellisimas! y estoy feliz que mi cabello esta creciendo de nuevo, y algo mas , estoy comprometida!! siiii! amo a mi novio, y miren el bello anillo que me ha dado, lo amo amo amo...


Hi, I had been so busy , I just  moved to a new apartment and I'ts just perfect!, I wanted to show you this floral top I bought  in Mustardseed , one of my favorites second or consigment stores,this store have beautiful things!, also Im so happy that my hair is growing up and I have something more to tell, I'm engaged!!! yayyyy! I love my boyfriend and take a look to the beautiful ring he gave me...I love it it it


1 comment:

lorenared said...

Que bella esa blusa floreada, me gusta la tela y su corte...te luce bastante ;)