Wednesday, 4 January 2012

Regalos II parte


Mi propio libro de cocina! ahora que estoy de plano con la preparición del "buen comer" debo guardar mis propios recetarios y crear mis propias recetas! este regalo de Camilla Rothwell quien me ha ayudado mucho con todo este proceso de esta nueva faceta culinaria:

My own cookbook! I am in to the preparitión of "good eating" I store my own recipes and create my own recipes! this gift from Camilla Rothwell who is helping me with  all this whole process of this new culinary side:





Más Regalos! creo que el año pasado me porté super bien :


More Gifts! I think last year I was super well behaved:


Este libro de la última colección Cristobal Balenciaga, otro de los regalos que me encantó!

This book of Cristobal Balenciaga's latest collection, one of the gifts that I loved it!




Bra y unas panties de Victoria secret
Bra and panties from a Victoria Secret

Un bello bolso
a beautiful bag





Este otro bolsito con estos proctetores de orejas de foerever 21 (para el fuerte invierno aquí en WashingtonDC)
This one little bag with these foerever21 eared proctetores (for the harsh winter here in washington dc)

Este bello vestido de H&M
This lovely dress by H&M




Si que fui niña buena, que vengan muchos regalos a mí este 2012!
Definitely I was good girl, come many gifts to me this 2012!


xx

María

No comments: