Thursday, 17 November 2011

Red,black & boots

Primera semana en Washington DC y el invierno esta en la puerta, aun sigo con mi ropa de Otono y me compre este par de botas que no me gustan mucho pero debo admitir que mantienen mis pies calientitos... decidi mezclar este vestidito con un cuello de tortuga y unas leggins con mis botas y un sombrerito para mantener abrigada la cabeza. Aun sigo una amateur en esto de tomar fotografias de mi misma, pido disculpas :)

xx Maria

Dress,Hat and turtleneck:H&M Boots: Old Navy





First week in Washington DC and winter is at the door, I'm still in my fall clothes and I bought this pair of boots that I don't like very much but I must admit, that keep my feet warm ... I decided to mix this dress with a turtleneck and some leggings ,boots and a hat to keep my head warm. I'm an amateur on this of taking photographs about myself ,on this I apologize :)
xx Maria

No comments: