Saturday, 18 December 2010

23 fotos

Este post consiste en colocar 23 fotos de momentos de tu vida, los vi en mas de un blog , y no quiero que creas que no soy nada original,pero me parecio una idea diverta , y asi los que no me conocen quizas tengan una idea de mi ....

1# A picture of you in your room: debería colocar una nueva...





2# A picture with someone you don't actually like : hay personas que se hacen pasar por amigas que nos traiciona cuando menos creemos, que son amigos en los que creiamos podemos contar.



3# A picture of you very drunk: sin comentarios


4# A picture on your birthday: el mejor de todos los cumpleanos en el concierto de los chemical brothers con mis amigos
5# The youngest picture you can find of yourself: yo de 5 años


6# A picture of you in one of your favorite outfits: no se por que me gustaba tanto este vestido.

7# A picture of you making a goofy face: jijijijijiji!



8# A picture you might have edited to make yourself more attractive: bella foto no?






9# A picture of a day you regret: Bad hair day :s






10# A picture of you truly being yourself: paz y amor brothers and sisters!






11# The most recent picture of you: weee!!






12# A picture of you being absolutely ridiculous: hahaha, este par de dos...






13# A picture of you showing off your new hair cut/color: si no es una de mis mejores pero ese dia me pinte el cabello de negro





14# A picture of a time in your life that's over & you wish wasn't: negrita y de cabello corto...






15# A picture of a time in your life that's over & you couldn't be more happy about it being over: mi periodo en la universidad, super ocupada y finalmente esa etapa esta terminada.






16# A picture of you when you were anything but happy: podré comentar algo más?





17# A picture of when you were a different person than you are now: Blonde mever again!/de rubia nunca más!




18# A picture of you with someone you love: "Love is in the air"




19# A picture of how you'd like the world to see you.





20# A picture of a time when everything was changing: Durante el tiempo que vivi en Londres...






21# A picture that makes your heart smile: Esta foto me trae muy buenos recuerdos...los quiero






22# A picture that's one of the best nights of your life: Oh si! unas de las mejores!!



23# A picture that you had no idea was being taken: pese que la persona que tomo esta foto hacia una broma, ya ven que no fue asi...

No comments: